میتونید تضمین کنید ادم هایی که میگید نزدیک ترینن به شما اگر اینارو درباره خودتون ازشون بپرسید جوابشون با شما یکیه؟

نه 

 

اولین اغوشی که تو این دنیا حس کردی؟

مامانم 

 

 

 

آیا هنوزم اون اولین اغوش برای تو بازه و تو هنوزم اون اغوشو امن ترین جای دنیا میدونی؟

راستش نه خیلی

 

 

بهترین خاطره هایی که از ادم های مهم زندگیت داری؟  (از هر نفر مثلا فلان خاطره رو دارم )

میس کیم : تمام لحظاتی ک پیششم مخصوصا روزی باهاش اشنا شدم 

خانوادم : وقتایی که خوشحالن بی شک بهترین لحظاتمه

فامیلام : وقتایی که باهاشون گپ میزنم و کلی میخندم

 

 

 

ادم های خاطره ساز زندگیت کیا هستن؟

خانوادم 

دوستام

فامیلای نزذیک

 

 

 

ایا خودت شخصی هستی که دوست داری خاطره بسازی یا فقط دوست داری قسمتی از خاطره بقیه باشی؟

میخوام فقط واسع بقیه خاطره بسازم 

 

 

 

برای ساختن خاطره تو ذهن بقیه چیکار میکنی؟

میخندونمشون 

تو غماشون کنارشون میمونم

سعی میکنم کلی بغلشون کنم 

 

 

 

به نظرت چطور میشه یه خاطره موندگار تو ذهن بقیه درست کرد؟

من جدی تو تشخیص این مشکل دارم 

من فقط سعی میکنم کنارشون باشم و بخندونمشون

 

 

 

حاضری خاطراتتو با چیزی عوضشون کنی؟

اصلااا

حتی بدتریناشو

 

 

 

 

زندگی میکنی که دنبال لحظه ای خوش بگردی یا لحظه ای خوش و برای خودت و دیگران میسازی که بتونی زندگی کنی؟

چ سوال قشنگییی

نه من دنبال لحظه ی خوش نمیگردم کلا چون هستن همین الانشم

پس دوممم

 

 

 

 

خاطراتتو کجا نگه میداری؟ تو ذهنت؟ تو دفترچه خاطرات؟ نگهشون نمیداری؟

همیشه دلم میخواست یه جا نگه دارم

ولی واسع اینکار خیلی گشادمم

ولی یه جعبه دارم :")

 

 

 

 

اگه بهت بگن این گوی و این میدان برو و از الان به بعد زندگیتو خودت باید بسازی چطوری میسازیش؟

من بیشتر خودمو میسازم 

سعی میکم ارادم رو بیشتر کنم 

چیزی نمیخوام ک بگن بیا میدیم بهت

میخوام خودم بسازمش

 

 

 

چقدر فکر میکنی چیزی که تو ذهنت ساختی تو دنیای واقعی عملیه؟

فقظ یه خودم بستگی داره

 

 

 

دنیای واقعی با دنیای تو ذهنتو چقدر فاصله داره؟ تا حالا سعی کردی این دو تا دنیا رو به هم نزدیک کنی اگه از هم دورن؟

راستش من کلااا محل سگ به دنیا ی واقعی نمیدم 

تو هر دنیایی ک دلم بخواد دور از تمام هنجار ها زندگیمو میکنم

 

 

 

 بعد از جواب دادن به این سوالا بازم فکر میکنی تو دنیا چیزی ارزشمند تر از لحظاتت، خاطراتت و سازنده های اون خاطرات هستن؟

اره 

حال الانم از همش مهم تره

 

 

 

وب قشنگش